Ne tür bir online işletme yürütürseniz yönetin, müşterilerinizi mutlu etmenin onlara web sitenizde sağlam bir kullanıcı destek sistemi sunmaktan daha iyi bir yolu yoktur. WordPress destekli bir web siteniz varsa, bir yardım masası kurmak oldukça kolay olabilir. Sadece uygun bir WordPress destek bileti eklentisi kurmanız gerekiyor ve anında emrinizde birçok seçeneğiniz olacak.
Web sitenizde güvenilir ve profesyonel bir yardım masası sistemi kurarak, tüm soruları yanıtlayabilecek ve kullanıcıların karşılaşabilecekleri sorunları hızlı ve iyi organize edilmiş bir şekilde çözebileceksiniz. Bir bilet oluşturmalarına izin vererek ve onları daha fazla yardımcı olabilecek uygun departmana atayarak tüm sorularını kolayca yönetebileceksiniz. Yardım masanızı bilet kullanarak organize etmek, yalnızca sizin ve ekibinizin daha verimli bir şekilde çalışmasına yardımcı olmakla kalmayacak, aynı zamanda kullanıcılarınıza geri gelip daha fazla ürün ve/veya hizmet satın almak istemelerini sağlayacak mükemmel bir destek sağlayacaktır.
Bu aynı zamanda güvenilirliğinizi ve uzmanlığınızı kanıtlamak ve alanınızda genel olarak iyi bir itibar oluşturmak için harika bir fırsattır. Hatta sağlam bir yardım masası eklentisini mevcut birçok CRM eklentisinden biriyle birleştirirseniz, müşterilerinizle ilişkilerinizi yürütme ve yönetme şekliniz tamamen başka bir düzeye taşınacaktır.
Müşteri hizmetleri hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olmak için, WordPress destekli web sitenizle sorunsuz çalışacak hem ücretsiz hem de birinci sınıf yardım masası destek çözümlerinin bir listesini topladık. Web sitenizde, ziyaretçileriniz için oldukça yararlı olabilecek, her şeyi kapsayan bir self servis destek sistemi oluşturmanıza yardımcı olacak bazı eklentiler de ekleyeceğiz. Onlara göz atın:
-
WooCommerce Destek Bilet Sistemi
-
Destek Genix – WordPress Destek Bileti Eklentisi
-
JS Yardım Masası – En İyi Yardım Masası ve Destek Eklentisi
-
DestekŞeker
-
Bilgi tabanı
-
MinervaKB Bilgi Bankası
WooCommerce Destek Bilet Sistemi
WooCommerce’i yüklediyseniz ve bu popüler platform hakkında bilinmesi gereken her şeyi öğrendiyseniz, e-Ticaret işiniz için bir destek biletleme sistemi eklemek de akıllıca olabilir. WooCommerce Destek Bilet Sistemi eklentisi harika çünkü WooCommerce kurulumunuzla sorunsuz bir şekilde bütünleşiyor ve kullanıcıyı yönetmenize ve destek biletleri sipariş etmenize izin verecek bir sistem ekliyor. Bu sistem, herhangi bir sipariş veya teslimat zorluğuyla karşılaşan tüm kullanıcılara destek sağlamanıza olanak tanır. Arka uçtaki çağrıları kolayca yönetebileceksiniz ve kullanıcılarınız sizinle iletişim kurmak için ön uçta pratik bir mesaj dizisini kullanabilecek.
Sipariş ve kullanıcı biletlerinin yanı sıra, ürün satın alındıktan ve sipariş ödendikten sonra devreye giren ve yönetici tarafından ürünle ilgili gelen soruların takibi için kullanılabilen bilet başına ödeme sistemi de bulunmaktadır. müşteri. Hatta eklenti, her işlem yapıldığında müşteriye veya mağaza yöneticisine bir e-posta gönderen bir e-posta bildirim sistemi ile birlikte gelir.
WooCommerce Destek Bilet Sistemi eklentisini 26 ABD doları karşılığında satın alabilirsiniz.
Destek Genix – WordPress Destek Bileti Eklentisi
Destek Genix, bir çağrı sistemini WordPress ile entegre ederek müşteri hizmetlerini iyileştirmek isteyen tüm şirketler için mükemmel bir çözümdür. Güçlü bir biletleme sistemi ile kolayca destek biletleri oluşturabilir ve yönetebilirsiniz. Hatta departmanlar veya ekipler arasında sorunları sorunsuz bir şekilde taşımanıza olanak tanıyan aktarım özelliğinden de yararlanabileceksiniz.
Destek Genix, çok sayıda müşteri sorgusunu yönetmesi gereken işletmeler için mükemmel bir çözümdür. Sınırsız bilet, kullanıcı ve acentenin yanı sıra İş E-postası hesapları dahil, her şeyi tek bir yerden halledebileceksiniz. Hatta güçlü WordPress destek bileti eklentisi, işinizi sorunsuz bir şekilde yürütmeye devam edebilmeniz için biletleri izlemeyi ve yanıtlamayı kolaylaştırır.
Destek Genix, gereksinimlerinizi ve bütçelerinizi karşılamak için çeşitli fiyatlandırma seçenekleri sunar. Kişisel paket, tek bir site için yılda 29 ABD doları olan en uygun fiyatlı çözümdür. Sınırsız Bilet, İşletmeler, E-posta Hattı ve 1 Yıllık Güncelleme ve Destek içerir. Mevcut paketleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için web sitelerini ziyaret edin.
Support Genix, Sınırsız Bilet, Sınırsız Müşteri, Sınırsız Temsilci, haberdar olmak için E-posta Bildirimi, Elit Lisanslayıcı Entegrasyonu, E-posta yönlendirme, Kullanıcılar Adına Biletler, Temsilcinizin yeteneklerini yönetin ve çok daha fazlası gibi çok çeşitli özelliklerle birlikte gelir.
JS Yardım Masası – En İyi Yardım Masası ve Destek Eklentisi
WordPress.org deposundan indirebileceğiniz ücretsiz eklentiler söz konusu olduğunda, JS Yardım Masası bu türden en iyi eklentilerden biridir. Bu kullanımı kolay müşteri destek sistemi, kullanıcıların veya misafirlerin ön uçtan bir bilet oluşturmasına olanak tanır ve piyasadaki bazı premium destek bilet sistemleriyle karşılaştırıldığında hiçbir şekilde eksik olmayan özelliklerle doludur. Ön uç bilet oluşturmanın yanı sıra, kullanıcı adına bilet oluşturma, farklı konum seçeneklerine sahip bir destek simgesi, çoklu dosya ekleri, bir bilet durum mesajını gösterme ve vurgulama gibi özelliklere de erişebileceksiniz. vesaire.
İsterseniz, zaman takibi, biletleri dışa aktarma ve hatta birleştirme yeteneği, biletler üzerinde biletler tarafından görülebilen dahili notlar yayınlama gibi daha kapsamlı özellikler için pro sürümüne yükseltebilirsiniz (69 ABD dolarından başlayan Temel fiyatlandırma ile). yalnızca yönetici ve personel ve çok daha fazlası.
DestekŞeker
İşte hem ücretsiz hem de premium sürümle birlikte gelen, her şeyi kapsayan ve kullanımı kolay başka bir yardım masası bilet sistemi. SupportCandy aracılar için eksiksiz bir ön uç ve arka uç arabirimi sağlar ve ziyaretçilerinizin bir hesap oluşturmak istememeleri durumunda konuk biletleri oluşturmalarına olanak tanır. İkinci seçenek, biletlerini oluşturmak için büyük olasılıkla bir hesap oluşturmak istemeyecek birçok kullanıcı olduğu için özellikle harikadır. Bu yüzden aslında bu şekilde çok sayıda potansiyel müşteriyi kaybetmekten kaçınabilirsiniz. Eklenti ayrıca Ajax işlevselliği, her ekran boyutunda iyi çalışmasını sağlayacak duyarlı tasarım, özelleştirilebilir bir bilet formu, özelleştirilebilir e-posta bildirimleri ve çok daha fazlasıyla birlikte gelir.
İsterseniz, bazı premium eklentileri satın alarak SupportCandy eklentisini yükseltebilirsiniz. Bunlar arasında WooCommerce entegrasyonu, biletlerinizi CSV formatına dışa aktarma ve bir rapor özelliğine erişim (biletinizin grafiksel bir özetini veren) bulunur.
Fiyatlandırmaya gelince, en ucuz çözüm, tek bir site için 39,99 ABD Doları karşılığında satın alınabilen Başlangıç paketidir.
Bilgi tabanı
Knowledge Base, neredeyse hiç vakit kaybetmeden bir self-servis destek sistemi oluşturmanıza izin verecek harika bir eklentidir. Yararlı makaleler, SSS’ler, belgeler vb.’den oluşan etkileyici bir temel oluşturacaksınız. Eklenti ayrıca bilgi bankası gönderilerini ve kategorilerini kolayca yeniden sıralama, özel bilgiler ayarlama, kategoride ve tek sayfalarda kırıntıları görüntüleme, makale dosyası ekleri ekleme yeteneği ile birlikte gelir. , ve dahası. Hatta sütunlar, kenar çubuğu ve kategori simgeleri gibi çeşitli öğeleri kullanarak ana bilgi tabanı sayfasını tam olarak ayarlayabilir, canlı arama seçeneğini etkinleştirebilir veya devre dışı bırakabilir, oylama sistemini sitenize dahil edebilir, vb. Bilgi Tabanı ayrıca pencere öğesidir ve Gutenberg bloğuna hazırdır ve kullanıcılarının rahatlığı için sürekli olarak güncellenir ve geliştirilir.
Normal Lisansı 49$’a alabilirsiniz.
MinervaKB Bilgi Bankası
Sitenizde bir bilgi tabanı ve yerleşik analitik karışımı arıyorsanız, MinervaKB Bilgi Bankası’ndan başkasına bakmayın. Web sitenizde sağlam bir bilgi tabanı oluşturmanıza yardımcı olacak çok sayıda kullanışlı özellik elde edeceksiniz. Tüm belgelerinizi ekleyebilmenin yanı sıra, analiz aracını kullanarak performansını da anında takip edebileceksiniz. Örneğin haftalık ve aylık olarak görüntülemeleriniz, beğenileriniz ve beğenmedikleriniz hakkında bir fikir sahibi olacaksınız ve kullanıcılarınızın ne aradığını ve aldıkları sonuçları görebileceksiniz. İsterseniz makale erişimini kullanıcı rollerine göre kısıtlayabilir, makale ekleri ekleyebilir, birden çok kenar çubuğu kullanabilir ve diğer seçeneklerin yanı sıra 730’dan fazla Google yazı tipine erişim elde edebilirsiniz. Eklenti, çoklu site desteği, Elementor ve Google Analytics entegrasyonu ile birlikte gelir, çeviriye ve WPML’ye hazırdır ve web sitenizin hızı ve genel olarak SEO için iyi bir şekilde optimize edilmiştir.
MinervaKB için normal lisans 69$’dır.
Konunun Özeti
Ücretsiz veya ücretli seçeneği seçerseniz seçin, bu WordPress yardım masası ve destek bileti eklentilerinden biri, olağanüstü bir self servis veya destek sistemi oluşturma görevinizde size yardımcı olacaktır. Sadece ana hedeflerinizin ne olduğunu belirleyin ve iş türünüze en uygun eklentiyi seçin. Bunu yaptığınızda, nişinizde müşterilerinizin geri gelmesini sağlayacak profesyonel ve güvenilir bir itibar oluşturma yolunda ilerlemiş olacaksınız.