Ürün rozetlerini kullanmak, WooCommerce mağazanızdaki belirli ürünlere etkili bir şekilde dikkat çekmenin en iyi yollarından biridir. Bir indirimi, indirimi, sınırlı süreli bir teklifi belirtmek veya ürünlerinizin öne çıkmasına yardımcı olabilecek diğer herhangi bir özelliği (en çok satan, en çok oy alan vb.) vurgulamak için ürün sayfanıza bir rozet eklerseniz ), yalnızca daha fazla satış ve dönüşüm elde etme şansınızı artırabilirsiniz. Şimdi, bu e-ticaret eklentisi son derece güçlü ve ölçeklenebilir bir çözüm olsa da, WooCommerce ürün rozetlerini kutudan çıkarma seçeneğiyle birlikte gelmiyor. Ve bir satış fiyatı ekleme seçeneği olsa da (normal fiyattan hesaplanan yüzdeyi ürün resmine otomatik olarak ekleyen bir eylem), premium bir WooCommerce Rozetleri uzantısı satın almadığınız sürece gerçekten başka varsayılan rozet seçeneği yoktur. Neyse ki, bu özelliği ürünlerinize kolayca eklemek için kullanabileceğiniz birçok harika WooCommerce rozet yönetimi eklentisi var.
Bu sefer, popüler YITH WooCommerce Rozet Yönetimi eklentisini kullanarak özel WooCommerce ürün rozetlerini nasıl oluşturacağınızı öğrenmenize yardımcı olacağız. Hatta ürün rozetlerinizin etkinliğini en üst düzeye çıkarmak için kullanabileceğiniz en iyi uygulamalardan bazılarını da paylaşacağız, bu nedenle aşağıdaki konulardan bahsederken bizi izlemeye devam edin:
-
YITH WooCommerce Rozet Yönetimi Eklentisini Kullanarak WooCommerce Rozetleri Oluşturma ve Özelleştirme
-
Rozeti Ürününüze Ekleme
-
Ürün Rozetlerini Kullanma: En İyi Uygulamalar
YITH WooCommerce Rozet Yönetimi Eklentisini Kullanarak WooCommerce Rozetleri Oluşturma ve Özelleştirme
Özel rozetler oluşturmak ve ürünlerinizin müşterileriniz için daha çekici görünmesini istiyorsanız YITH WooCommerce Rozet Yönetimi eklentisi mükemmel bir seçimdir. Bu eklenti tamamen özelleştirilebilir ve sınırsız metin rozetleri eklemenize ve renklerini ve konumlarını kolayca ayarlamanıza olanak tanır. İsterseniz resim tabanlı rozetler de ekleyebilirsiniz – aralarından seçim yapabileceğiniz dört farklı rozet resmi vardır.
Çekirdek eklenti ücretsiz olarak mevcut olsa da, son zamanlarda ait olan öğelere otomatik olarak rozet atama yeteneği gibi özelliklere erişim elde etmek için YITH WooCommerce Rozet Yönetiminin premium sürümüne (yılda 59,9 € karşılığında) yükseltebilirsiniz. İndirimde ve öne çıkan kategorilerde, kategori rozetlerini kullanın (her ürün kategorisi için bir rozet oluşturmanıza olanak tanır), gelişmiş rozetler oluşturun ve ekleyin, bazı ek stil seçeneklerini kullanın ve çok daha fazlasını yapın.
Her şeyden önce, eklentiyi yüklemeniz ve etkinleştirmeniz gerekir. Daha sonra WordPress yönetici kontrol panelinizde bulunan YITH >> Rozet Yönetimi’ne gidin.
Bu durum “alınan yüzde” işaretini (bir ürün indirime girdiğinde otomatik olarak görünen) gizleme ve/veya geçersiz kılma yeteneği dahil olmak üzere bazı genel rozet seçeneklerini ayarlayabileceğiniz “Ayarlar” ekranını açar ve kenar çubuklarınızda ve widget’larınızda rozetleri gizleyin veya gösterin.
Bu ayarları düzenlemeyi tamamladığınızda Seçenekleri Kaydet düğmesine basın.
Şimdi, rozetinizi oluşturmak için Rozetler >> Rozet sayfasına erişmelisiniz. Ardından rozet başlığınızı girin.
Daha sonra Metin Rozeti sekmesinde rozetinizin görünümünü özelleştirebilirsiniz. Metin Seçenekleri alanında, metninizi ekleyebilecek ve metin rengini seçebileceksiniz.
Daha sonra rozetinizin arka plan rengini ve boyutunu (genişlik ve yükseklik) ayarlamak için Stil Seçenekleri alanını kullanabilirsiniz.
Son olarak ürününüzün resmine göre rozetin konumunu seçebilirsiniz (sol üst, sağ üst, sol alt veya sağ alt).
Alternatif olarak Rozet Görüntüsü sekmesindeki varsayılan rozet resimlerinden birini kullanmayı tercih edebilirsiniz.
Teklifinize en uygun resmi seçin ve konumunu seçin.
Rozetinizi oluşturmayı tamamladığınızda, Yayınla/Güncelle düğmesine bastığınızdan emin olun.
Rozeti Ürününüze Ekleme
Ürününüze rozet eklemek için ürün sayfanıza gidin ve düzenleme ekranınızın sağ köşesinde Ürün Rozeti adlı bir meta kutu bulun.
Rozetinizin adı açılır listede görünecektir, bu yüzden daha önce oluşturduğunuz rozeti bulup seçin ve Güncelle/Yayınla’ya basın.
Rozetinizin çalışırken nasıl göründüğünü görmek için ürün sayfanıza gidebilirsiniz.
Ürün Rozetlerini Kullanma: En İyi Uygulamalar
Satışlarınızı ve dönüşümlerinizi artırmak söz konusu olduğunda WooCommerce ürünlerinizde rozet kullanmak kendi içinde etkili olsa da, daha da ileri gitmek ve rozetleri WooCommerce mağazanızda kullanırken en iyi uygulamalardan bazılarını uygulamak kesinlikle zarar vermez. Ürün rozetlerinizden gerçekten en iyi şekilde yararlanmanıza yardımcı olacak bazı ipuçlarını burada bulabilirsiniz:
Ürün Rozetlerinizi Mantıklı Kullanın
Ürün rozetlerini kullanmanın tüm amacı, potansiyel müşterilerin dikkatini çekmektir. Basitçe söylemek gerekirse, online mağazanızda bulunan tüm ürünlere ürün rozetleri yerleştirirseniz, tek tek ürünleri öne çıkarma amacını bir şekilde aşmış olursunuz. Hatta bir seferde özel olarak dikkat çekmek istediğiniz birkaç en iyi ürünü seçerek gelecekte işleri kolayca değiştirebilirsiniz. Bu yüzden ürün rozeti özelliğini akıllıca kullandığınızdan emin olun ve bu satışları artırmak için doğru yolda olacaksınız.
İşleri Özlü ve Doğrudan Noktaya Getirin
İndirimlerinizin ve/veya özel tekliflerinizin açıklamasıyla çıldırmak isteseniz de, her şeyi basit tutmak, ürünlerinizi öne çıkarmak söz konusu olduğunda uzun bir yol kat etmenizi sağlayabilir. Nişinizdeki potansiyel tüketiciler tarafından anlaşılması kolay, basit, e-Ticaret dostu kelimelere bağlı kalın.
Ürünler arasında gezinirken, insanlar mümkün olan en iyi seçeneği hızlı bir şekilde bulmak isterler. Bu yüzden hiç kimsenin aşırı uzun veya karmaşık ürün rozeti bilgilerini okumak istemediğini söylemeye gerek yok. Bu yüzden doğrudan peşine düştüğünüzden emin olmalısınız ve ‘sınırlı bir süre için teklif’ veya ‘yüzde 50 indirim’ gibi eski güzel ifadeleri kullanmaktan korkmayın – bunlar gibi ifadeler göz alıcı ve kolayca anlaşılabilecek kadar güçlüdür. senin noktan karşıda
Belirli Ürün Kategorilerine Rozetler Ekleyin
E-Ticaret mağazanızda belirli bir kategoriye giren ürünleriniz varsa, bu tür ürünlere kategoriye özel rozetler eklemek harika bir fikir olabilir. Örneğin en çok satan, indirimdeki, yeni ürün kategorileri, öne çıkan ürünler veya hatta daha nişe özgü kategorilerdeki (yani bir kuyumcudaki gümüş küpelere ayrılmış bir kategori) ürünlere rozet atayabilirsiniz. Bu durum yalnızca mümkün olduğunca çok müşterinin dikkatini çekmenize yardımcı olacaktır.
Ürün Sayfalarınızın da İyi Göründüğünden Emin Olun
Söylemeye gerek yok. Fakat ürün rozetlerini ayarlarken mümkün olan en iyi kullanıcı deneyimini sağlamak ve satış yapma olasılığını en üst düzeye çıkarmak için ürün sayfanızın diğer tüm öğelerine dikkat etmeniz gerekir. Bir pazarlık yapıyor olmanız, müşterilerin başka bir değer görmeseler bile ürününüzü sepete ekleyecekleri anlamına gelmez.
Bu durum ayrıca çekici ve doğru bir ürün açıklamasına sahip olmanız, ürününüzün farklı açılardan birden fazla yüksek kaliteli resmini sunmanız (görüntü yakınlaştırma efekti eklemek her zaman iyi bir fikirdir), diğer memnun müşterilerden ürün incelemeleri eklemeniz ve hatta videolar ekleyin (ürününüzü görüntüleyenlere herhangi bir ek bilgi sağlamaya yardımcı olabileceklerse).
Konunun Özeti
Sizinle yukarıda paylaştığımız adımlardan da görebileceğiniz gibi, doğru eklentinin yardımını kullanırsanız, WooCommerce’de ürün rozetleri oluşturmak ve özelleştirmek olabildiğince kolaydır. YITH WooCommerce Rozet Yönetimi eklentisinin, metinsel rozetlerinizin metnini, rengini ve konumunu tamamen ücretsiz olarak özelleştirmenize izin verdiği için harika bir seçim olduğunu düşünüyoruz. Ve daha gelişmiş seçeneklere erişmek için her zaman eklentinin premium sürümüne yükseltebilirsiniz. Elbette, ürün rozetlerinizin ürün sayfalarınızda çekici görünmesini sağlamanın yanı sıra, bunları kullanırken en iyi uygulamalardan bazılarını da uygulamanız gerekir. Bu yüzden kısa ve öz tutmaya çalışın, rozetlerinizi farklı ürün kategorilerine eklemekten çekinmeyin. Fakat aşırıya kaçmadığınızdan da emin olun. Son olarak mümkün olan en iyi müşteri deneyimi için ürün sayfası tasarımınızın kusursuz göründüğünden emin olun ve satışlarınızın kısa sürede arttığını göreceksiniz.